7 Nisan 2014 Pazartesi

Flormar Alışverişi ve Passionate Dots Serisi İndirimi


Yeni bir haftadan herkese merhaba.
Bugün alışveriş ve indirim yazısı ile karşınızdayım :)

Flormarın bir süre önce satışa çıkarmış olduğu Passionate Dots serisi %50 indirime girdi.

Sevgili kardeşim bana sürpriz yaparak indirimden ışıltılı pudra-allık ve birde ruj kapmış :)
Ehh indirim %50 olunca ilgide yoğun oluyor. Bulabildikleri ancak onlarmış.





Hafta sonu her ikisini de kullanma fırsatım oldu ve benden geçer not aldılar. Eğer indirim bitmeden Flormara yeniden gitme imkanı yakalayabilirsem farklı renklerinden de almak istiyorum. Tabiii bulabilirsem :)
 Her iki ürünün detaylı yazısını daha sonra yazacağım. İndirimden faydalanmak isteyenler için şimdilik duyuru şeklinde bir yazı yayınlamak istedim :)



* Shimmering Terracotta Powder fiyatı 34,90 TL den %50 indirimle 17.50 TL düşüyor. 2 renk seçeneği mevcut



* Passionate Dots Stylo Lipstick ise 15,00 TL den %50 indirimle 7,50 TL düşüyor. 6 renk seçeneği mevcut.

İsterseniz Flormar mağazalarından alabilir, isterseniz de online satış sitesinden sipariş verebilirsiniz ;)

Şimdiden keyifli alışverişler.

Sevgilerle..

4 yorum:

  1. Ayyy bu indirimi görmem iyi oldu, bu seriyi merak ediyordum. :) Flormar'ı çok beğenmem ama bu serisi ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim ;) İndirim bitmeden değerlendirebilirsin ve umarım memnun kalırsın Keyifli alışverişler :)

      Sil
  2. Pudra (allık) evladiyelik zaten tatlım haha iyi seçim ama en güzel seçim hatta :D güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)) Evet bayaaa bereketli bir ürün kullan kullan bitmez. Tek dezavantajı kabının fazla yer kaplaması :(

      Sil