12 Nisan 2014 Cumartesi

Alix Avien Ojeler

Geçtiğimiz hafta Watsons alışverişim esnasında Alix Avien ojelerin 3 al 2 öde kampanyası olduğunu gördüm ve hemen kendime 3 renk seçip, alışveriş sepetime koydum. 

Renklerin ikisini deneme imkanım oldu. Bu yüzden de detaylıca bir yazı paylaşmak istedim.



Koyu renkli ojeleri çok severim ki tercih ettiğim renklerin hepsi de koyuydu :)

Alix Avien ojelerin yapılarını sevdim. ilk katta bile güzel sonuçlar alınabiliyor.

Kuruma süresi ne çok uzun ne de çok kısa..


Benim için tek dezavantajı ojeleri çıkarırken yaşanılan zorluk. Koyu renk ojenin de vermiş olduğu renk yoğunluğu ile biraz güç oluyor tırnaktan çıkarmak

Bordo rengi çok severim bu yüzden de rengini çok beğenerek aldığım, uygulamadan sonra da iyi almışım dediğim bir renk oldu. Bordo ama koyu bir bordo.

Renk Kodu: 62

Aldığım diğer bir renk ise petrol yeşili. Bunun rengine bayıldım. Bu renkte hiç ojem yoktu. Süper oldu :)

Renk Kodu: 293

Son olarak da siyah renk mevcut. Henüz denemedim siyahı ama umarım en kısa sürede onu da deneyeceğim.



Siyahın renk kodu 155

Sizlerin denediği, tavsiye edeceğiniz renkler var mı?  Her türlü önerinize açığım :)

Sevgilerle...


4 yorum:

  1. petrol yeşili çok hoş duruyor benimde edinmem lazım güle güle sürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gamze :) bende en çok o rengi beğendim :))

      Sil
  2. ayy suan petrol yeşili benim de tırnaklarımda var :D ve bordosu da harika,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa supermis :) Alix avien ojelerini daha önce çok fazla tercih etmiyordum. Ama bu aldığım 3 lüye bayildim :) Petrol yeşilini bittikçe yenileyecegim sanirim :))

      Sil