8 Ekim 2013 Salı

Avon Far Bazı

Geçtiğimiz günlerde Avon siparişlerim arasında bulunan far bazına kavuştum :) 
İşe yararlılığı hakkında birçok soru ve yorum aldım. Bu yüzden bir an önce deneyip, sizlerle paylaşmak istedim. Yaklaşık 3-4 defa kullandım. 
Buda ürün hakkında fikir sağlamama yetti ;)




Öncelikli olarak Avon far bazı minik bir cam kavanoz içerisinde. İlk etapta bu ne böyle minicik diye düşünülebilir ama emin olun uzun bir süre kullanabileceğiniz bir ürün. 
Çünkü yapısı kremsi olduğu için çok minik bir miktar uygulamanız bile yeterli oluyor.


İlk elime aldığımda köpük gibiydi :) yumuşacık. 
Çok kolay göze uygulanıyor hemen emiliyor. Üzerine far uygulandığında farın rengini gözle görülür bir şekilde canlandırdığı da aşikar. 


Kalıcılığından oldukça memnun kaldım. Kesinlikle göz üzerinde herhangi bir topaklanma gözlemlemedim. 

Rengi koyu gibi görünse de kesinlikle göze yedirildikten sonra herhangi bir renk verme durumu olmuyor.



Fiyatı oldukça uygun. Far bazı arayışında olanlar  için Avon far bazını denemelerini tavsiye edebileceğim bir ürün ;)

Sevgilerle

4 yorum:

  1. Bu da denemek istediğim ürünlerdendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneyip pişman olmayacağın bir ürün Yasemincim ;) ben sevdim

      Sil
  2. Bende bunu merak ediyordum bu yazı çok iyi oldu kararsızdım çünkü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LibyLiby, sizlere fikir edinmenizde yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ;)

      Sil