12 Nisan 2013 Cuma

Yves Rocher Organik Ürünler

Evet koca bir haftanın daha nihayet sonuna geldik...
Herkes isten okuldan vs evine dönmüş ve pijamalarını giyip televizyon karşısında
yerini almıştır :)

Bende aynen isten geldim ve bunları yaptım simdi sıra yüzümdeki makyajı çıkarmaya geldi. Siz siz olun cilt saglıgınız icin yüzünüzde makyajla uyumayın.
Makyaj temizliği icin kullandığım ürün yves rocher organik serisinden yüz temizleme jeli. Birçok kişi gibi benimde bu ürünü kullanma nedenim içeriğinin %98 nin organik olmasi. Bu yuzden icim gayet rahat kullanabiliyorum gerek göz makyaji temizliği gerekse yüz ve dudak makyaj temizliğinde kullanilabilen bir ürün. Zaten yves rocher i tercih etme sebebim ürün iceriklerinin bitkisel oluşu. Kullandığım hiçbir ürününde de şimdiye kadar hiçbir problem yasamadım :)
İkinci bir organik kullandığım ürünü ise duş jeli. Ayni sekilde onunda icerigi neredeyse tamamı organik...
Yves rocher in her ayın sonunda kelebek indirimleri oluyor. Bu fırsatı değerlendirip temin edebilir ve gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz ;)

Sevgilerle...





2 yorum:

  1. Merhaba. Bu ürünü doğal içeriği sayeseinde bende almayı düşünüyorum. Makyajı güzel temizliyor mu peki bir de cildinde gerilme yaşadın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım uzun bir süre önce kullanmıştım. sonrasında daha farklı ürünler kullanınca yves rocher ın yüz temizleme jelinin çokta iyi olmadığı kararını verdim.En azından makyaj temizleme konusunda. Çok daha iyi ürünler var. Herhangi bir gerilme olmuyor yüzde ama makyajıda tam anlamıyla çıkardığını söyleyemem. Ama duş jeli güzeldi ;)

      Sil