12 Nisan 2013 Cuma

Oriflame ECLAT WEEKEND EDT

Bir kaç gün önce Oriflame satan bir arkadaşım aracılığıyla Eclat Weekend Parfüm aldım. tester dan denediğim kadarıyla tam bana uygun fresh gayet hoş bir kokuydu. 
Arkadaşım daha önce indirimdeyken getirtmiş ve elinde varmış bu yüzden bana gelmesi için uzun süre bu hoş kokuyu beklemek zorunda kalmadım. Parfüm elime 2 gün önce ulşatı ve gerçekten kokuya aşık oldum diyebilirim. çok hafif ama bir o kadar etkili...

Kokuyu hisseden herkeste benimle aynı fikirdeydi. İçerik olarak; " Özgürlük tutkunuz Eclat Weekend EdT'nin benzersiz kokusuyla tekrar alevlenecek. Frenk üzümü, armut ve şeftali notalarının pembe gül ve misk ile mükemmel harmanı sizi huzur dolu anlar yaşamaya davet ediyor."  şeklinde tanımlamış oriflame. miktarı 50  ml.

Ayrıca oriflame sitesinden takip ettiğim kadarıyla Eclat Weekend EdT, prestijli bir dergi olan Pani Magazinin popüler kadın kokusu kategorisinde “Golden Noise 2011” ödülünü almış. Yani tescilli bir parfüm :)

Şu anki indirimsiz fiyatı 72,90 TL olarak görünüyor. Bence indirime girdiğinde oriflame severlerin değerlendirmesi gereken bir koku ;)

Almak isteyenler için TIK TIK

Teşekkürler...

2 yorum:

  1. Hafif bir koku arıyordum yazınız fikir edinmemde yardımcı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olduğum için sevindim ırmak :)

    YanıtlaSil