15 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar Pretty Lip Gloss



Artık yaz yüzünü iyice gösterdi. 

Yaz aylarında bir çoğumuz sıkça kullanırız dudak parlatıcılarını. 



 Bende geçenlerde flormar mağazasına uğradım. Aklımda alınacak çok fazla ürün yokken kendimi mağazada kaybettim ve bi dünya şey aldım :)

Aldığım ürünlerin bir tanesi de  Pretty Lip Gloss


Yapısını gerçekten çok beğendim. Çünkü dudağa sürüldüğü zaman yapış yapış, rahatsız edici bir etkisi yok. İçerisinde çok hafif bir şekilde sedefler var ama inanın belli bile olmuyor. Yani sedefli, pırıltılı lip gloss lar sevmeyenlerin de kullanabileceği bir ürün.


Son zamanlarda en çok kullandığım dudak parlatıcım oldu diyebilirim ;) Benim gibi dudak parlatıcısı sevenlere şiddetle tavsiye ederim..

Lip Gloss Renk kodu : P807

Sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder