19 Mayıs 2016 Perşembe

SuNatural Alaçatı Organik Zeytinyağı ve Lavanta Yağı İçeren Nemlendici Şampuan

Uzun bir aranın ardından yeniden merhaba...

Bloga yeni yazı eklemeyeli baya uzun zaman oldu. Bugün bloga Sunatural Alaçatı  Doğal Bakım Ürünleriyle dönüş yapıyorum.



Öncelikle ürünün ilk ve en dikkat çekici yanı içeriklerinin tamamen doğal olması.. Ayrıca sabunları tamamen el yapımı.

Firma tarafından gönderilen şampuan ve sabunu bir süredir kullanıyorum. Kesin ve net etkisinden uzun süreli denemediğim için bahsedemeyecek olsam da ilk izlenim ve kullandığım kadarıyla olan etkisini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bana  saç tipime uygun olarak Organik Zeytinyağı İçeren Lavanta Yağlı Nemlendirici Şampuan gönderildi.



Ürün gördüğünüz gibi pompalı bir şişede geliyor ve renksiz. Yapısı çok katı veya çok sıvı değil. Orta karar diyebilirim.

Kullandığım diğer organik şampuanlara göre çok daha iyi köpürdüğünü özellikle belirtmek istiyorum.


İçeriğinin tamamen organik olmasından kaynaklı kokusu maalesef diğer şampuanlara göre kötü. Ancak durulamadan sonra bu koku saçta kalmıyor.

Kullandığım süre boyunca saç derimde ne kepeklenme ne de farklı bir reaksiyon göstermedi.


En beğendiğim yanı saçlarımı gerçekten arınmış hissediyorum. Saçlarımda ciddi anlamda temizlenmiş etkisi yaratıyor. Şimdiye kadar hiçbir şampuanda bu etkiyi yaşamamıştım...

Uzun vadedeki etkilerini kullandıkça instagram hesabımdan paylaşacağım.

SuNatural Alaçatı markasının seriye ait Zeytinyağlı duş jelleri de bulunuyor. 3 farklı seriyi ve ürünleri incelemek için www.sunatural.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yada instagram (SuNatural Alaçatı) hesaplarını takibe alabilirsiniz.

                                       


                                                                                                               Firma gönderisidir. Orijinal yorumlarımı içerir.



1 yorum:

  1. kokusunu kötü olarak tarif etmene çok şaşırdım banyoda yoğun bir lavanta kokusu alıyorum ben çünkü kalıcı değil gerçi ama kötü de değil bence.. etkisi konusunda kararsızım ama hala...

    YanıtlaSil