5 Ocak 2016 Salı

#haticeveselinle2016yamerhaba Etkinlik Detayları ve Sponsorlar 2

Çok uzun bir yazı olmaması adına 2 bölümde yayınlamak istedim.

Yuva Maya mutfak ürünleriyle bizlere harika hediyeler gönderdiler.



Oldukça merak ettiğim ve çok olumlu yorumlar okuduğum Topicream markası da bizlerleydi. Nemlendiricisi ve cilt temizleme suyunu hemen denemeye başlayacağım. 


Cecile markası kozmetik ürünleriyle bizlere destek veren bir diğer firmaydı. Göz kalemi ve bir kaç farını kullanmıştım. Bakalım oje ve rujları nasılmış.


 Harika kokulu sabunlarıyla Nimbus Sabun sponsorlarımızdan bir diğeriydi.


Yine ilk kez bu etkinlik sayesinde duyduğum bir marka olan Egyption Magic Krem bizimleydi.


 Natracare markası organik pedleriyle ilk kez bu etkinlik sayesinde tanışmış olacağım. 




 Fix Liner eyeliner sürmeyi kolaylaştırmayı vaad eden eyeliner şablonlarıyla bize destek veren bir diğer firmaydı.



Sosyopix resimlerimizi baskı haline getirip, anılarımızı canladırdı. Kendilerine çok teşekkür ederim.


Hem görsel hemde lezzet açısından beni heyecanladıran Tatlımo & Fruit Flowers bizimleydi. Yetkilisi Mahmut Bey'e çok teşekkür ediyorum.


Masaya oturduğumuz anda  Pearl Homes lavanta keseleri kokusuyla bizi etkiledi.



Farmasi Kozmetik ürünleriyle yanımızda olan kozmetik markasıydı. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.


İlk kez tanıştığım For Fun Şans Kurabiyeleri çok eğlenceliydi.


Hc Hair Care daha önce deneyip, çok sevdiğim maskesiyle yine bizlerleydi. 


Bir diğer çok ama çok severek kullandığım marka olan Bebak yine bizlerleydi. Kullandığım birçok ürününden memnunum. 


Son olarak şirin pasta malzemeleri yollayan Lezzetli Mutfak a çok teşekkürler.



Bütün sponsorlarımıza buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Denediğim bütün ürünleri sırasıyla blogumda paylaşmaya devam edeceğim.

Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder