30 Kasım 2015 Pazartesi

Limonian Kivi Gece Kremi (Maskesi) - Gold


Tam bir nem bombası !

Evet evet o kadar iddialı bir giriş ama gerçekten doğru.

Limonian markası kore kozmetik ürünlerinin satışını yapan bir marka. Denemem için bana gönderilen bu ürünün içerisini açınca oldukça şaşırdım. Çünkü daha önce hiç bu kıvamda bir krem-maske vs kullanmadım.


Ürünün kendi ambalajı da oldukça dikkat çekici. 
Kıvamı alışılagelmiş krem-jel yapıda bir ürün değil. Tıpkı jöle gibi bir yapısı var. 

Yoyo tekniği sayesinde üründen bir miktar alıp şeklini bozsanız dahi bir süre sonra düzelip sanki hiç kullanmamışsınız gibi bir hale geliyor. 


Kış ayları için oldukça ideal bir ürün. 

Ben gece yatmadan önce cildime yeterli miktardaki ürünü uygulayıp, yatıyorum ve sabaha kadar cildimde kalıyor.Sabah uyandığımda yüzümdeki etkisini gözle görebiliyorum.


Ürünün kıvamı yoğun ancak cilde uygulamaya başladığınız anda cilt tarafından emilmeye başlıyor. Uyguladıktan birkaç dakika sonra tamamen emiliyor ve bu yüzden cildimde yapış yapış ağır bir his bırakmıyor. Bu yönü gece uygulayıp yattığım gibi yastığa bulaşmaması açısından güzel..

2 haftadır kullanıyorum ve  bu süre zarfında cildimde herhangi bir irritasyona sebebiyet vermedi. Karma ciltli olmama rağmen, yağlı olan bölgelerde ekstra bir sivilcelenme problemi yaşamadım.


Limonian Kivi Gece Kremlerinin 2 çeşidi bulunuyor.
Benim kullandığım yani Gold olan beslenme nemlendirme vaat ederken, Red olan ise kırışık giderici etkiye sahip.

Limonian Kivi Gold Gece Kreminde hijyen açısından ve ürünün kavanozdan daha kolay alınabilmesi amacıyla koruma kapağı ve birde kaşık bulunuyor.



75 ml olan ürünün fiyatı 39 TL

Ürünle ilgili daha detaylı bilgi ve satın alma için http://www.limonian.com/ sayfasını ziyaret edebilir veya sosyal medya hesaplarını takibe alabilirsiniz.



Sevgilerle...









3 yorum:

  1. güzel tanıtmışsınız elinize sağlık almayı düşündüğüm bir krem :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuooo sirf goruntusunden alinabilir:)

    YanıtlaSil