23 Mart 2015 Pazartesi

Watsons Heat Pad (Isıtıcı Bant)

Bugün sizlere yeni tanıştığım bir üründen bahsetmek istiyorum.

Watsonsa ait bu ısıtıcı bant ile blogger etkinliğimizde tanıştım. Watsonsın göndermiş olduğu hediyeler içerisinde bulunan bantlar oldukça dikkatimi çekmişti.

Regl dönemlerini bazen çok rahat bazen de oldukça sancılı geçiririm.Sıkıntılı geçirdiğim dönemlerde regl olmadan önce genelde üşütürsem yoğun ağrım oluyor. 

İşte bende bu bantlardan denemek için regl dönemini bekledim. Ne yazık ki yine bir miktar ağrım vardı. Hemen aklıma bu bant geldi ve kullanma fırsatı buldum.



Bandın kullanım şekli; direk tenle temas ettirmeden, çamaşırınızın üzerine yapıştırıyorsunuz. Ben karnımın hemen alt kısmına yapıştırdım. 

Normalde de bu tarz ağrılar yaşadığımda kendimi sıcak tuttuğumda çok yoğun sancım olmuyordu. Bu yüzden evde yakalanmışsam sürekli yanımda sıcak su torbası bulunduruyordum.


Paket içerisinden 5 kullanımlık ped çıkıyor. Buda demektir ki 5 aylık kullanım imkanı sağlıyor. 
Her bir ped tek kullanımlıktır. İlk yapıştırdığınızda ped gayet yumuşak içerisinde jel tarzı birşey olduğunu fark ediyorsunuz. 
Daha sonra jel ısınıyor ve sizi de ısıtmaya başlıyor. Paket üzerinde 12 saate kaar etkili olduğu belirtilmiş.
Ben akşam 19:00 civarında yapıştırdığım pedi ertesi gün saat 10:00 civarında çıkardım. Ve çıkarırken hala sıcaklık etkisini alabiliyordum.


Pedi sabah çıkardığımda o jel kıvam ısıdan dolayı kurumuş, sert bir hal almıştı. 
Dolayısıyla sabah uyandığımda çıkarmadan önce ağırlık yapıyordu.

Ağrını kesti mi diye soracak olursanız, evet beni ilk gün oldukça rahatlattı. Dediğim gibi normalde de ilk gün kendimi sıcak tutmaya çalışırdım. Watsons ısıtıcı ped işimi oldukça kolaylaştırdı çünkü yanımda sürekli sıcak su torbasını gezdirmek zorunda kalmadım.
Hareketlerimde bir zorluk oluşturmadı.



Watsons ısıtıcı bantları farklı bölgelerde de kullanabilirsiniz. Bel ağrılarınızda, boyun tututlmalarında vs.


Gelelim ürünün olumsuz yanlarına; uygulanan bölgede enfeksiyon varsa sıcaklık onun daha hızlı yayılmasına neden olabilir.

Karın bölgesine  yapıştırma işlemlerinde dikkat edilmesi gerekir. Aslında riskli bir uygulama bu çünkü apandisitin hızla büyüyüp, genişlemesine ve sonra da patlamasına neden olabilir. 
Bu yüzden vücudumuzu iyi tanıyorsak, bu uygulamayı yapalım. 



Bandın verdiği ısı bir sıcak su torbası kadar değil elbetteki ancak yine de dikkatli kullanmakta fayda var. 



1 yorum:

  1. Mrb, merak ettim açıkcası bende deniyecem bu ürünü :) bu arada banada beklerim cnım ;)

    YanıtlaSil