16 Mart 2015 Pazartesi

SLEEK Contour Kit (Light)

Şu sıralar bronzerlara merak salmış durumdayım. 1 tanesinin beni uzun süre idare edeceğini bilsem de yine de farklı markalardan da deneme ihtiyacı duyuyorum.

İlk olarak Benefit Hoola ile başladığım maceraya daha sonra Chanel Soleil Tan De Chanel krem formdaki bronzlaştırıcı ile devam ettim ve son olarak da Sleek markasının bu kontür paletini aldım.



Sleek markası ne yazık ki ülkemizde bulunmayan bir marka ve umarım en kısa zamanda satışı Türkiye'de de başlar. 

Sleek kontür paleti 3 farklı tona sahip. Light, Medium ve Dark.
Bende bulunan rengi Light olan.





İkiye bölünmüş bu paletin bir tarafı kontür pudrası diğer kısım ise aydınlatıcı olarak karşımıza çıkıyor. 
Yapıları oldukça yumuşak bu nedenle aydınlatıcı kısmı çok hafif tozutuyor.


Pigmentasyon olarak harika olduklarını söyleyebilirim. 

Gerek aydınlatıcı pudra gerekse de bronz pudra çok iyi renk veriyorlar.

Resimde de görüldüğü gibi bronz pudra tamamen mat yapıda ve açık bir kahverengi.



Ambalaj olarak siyah ve içerisinde de aynası mevcut.  

Çantada taşımak için oldukça ideal boyutta.

Bu paletin birde 3'lü şekli mevcut. İçerisinde bu iki ürüne ilaveten birde allık var. 
Ancak ben elimde fazlaca allık olduğu için 2'li paleti tercih ettim.

Yurt dışında çok daha uygun fiyatlara bulabileceğiniz bu ürünü dilerseniz online satış yapan ve Türkiye'ye gönderimi olan sitelerden veya da benim gibi instagram satıcılarından alabilirsiniz. 

Ben instagram satıcısı olarak dupdurushop tan güvenle aldım. 

Benefit HoolaSleek mi diye soracak olursanız bence kesinlikle fiyat-performans açısından Sleek derim. 
Bu yüzden kontür amaçlı ürün arayışındaysanız kesinlikle Sleek markasına şans vermenizi öneririm.









2 yorum: