31 Mart 2015 Salı

La Roche Posay Effaclar Gel (Yüz Temizleme Jeli)

Geçtiğimiz günlerde dermobakim.com online alışveriş sitesinin gönderdiği paketten çıkan 
50 ml La Roche Posay  Effaclar Gel Yüz Temizleme Jelini bir süredir deneme aşamasındaydım.



LRP Effaclar Gel renklendirici madde, alkol, paraben içermiyor.

Akneye eğilimli ciltler için artındırıcı olan bir ürün. Ancak ben karma cilt tipine sahibim. Dolayısıyla benim cildimle çok fazla anlaşamayan bir ürün oldu.


Anlaşamamasının sebebi cildimi oldukça kuruttu ve gerginleştirdi.
Yüzümü LRP ile temizledikten hemen sonra acilen nemlendirme isteği duydum. Muhtemelen bu kadar çok kurutup gerginleştirmesinde bir kaç defa Braun Face Yüz Temizleme Fırçası ile kullanmış olmamın etkside var.

Sabah-akşam suyla ıslattığım cildimi LRP ile köpürterek uyguladım. Fazla kuruttuğu için daha sonraları sadece akşamları kullanmaya devam ettim.


Vermiş olduğu temizlik hissi oldukça başarılı ancak, akneli ciltlerde tedavi amacıyla kullanılan bu ürün bence, yağlı ciltler için ideal.

Cildimle pek uyuşmadığı için ne yazık ki yeniden almayacağım bir ürün.


1 yorum:

  1. Aaa benim cildim de hassas kuruya dönük ama öyle hiç bi olay olmadı. bence Braun un etkisi büyük bu durumda

    YanıtlaSil