23 Şubat 2015 Pazartesi

Nivea Fresh Natural Deodorant

Günlük hayatta fresh, hafif kokular kullanmayı tercih ediyorum. Tüp deodorant kullanmayı pek tercih etmiyorum. Çünkü şu ana kadar kullandığım bir çok ürün beni memnun etmedi.

Sürekli çantamda taşıyacağım, gün içerisinde bunaldığımda kendimi iyi hissettirecek bir ürün arayışındayken Nivea Fresh Natural Deodorant ile tanıştım.




Alışılagelmiş deodorantlardan farklı cam şişede bulunan bu ürünü merak edip almıştım.
Sprey başlıklı olduğu için bence oldukça kullanışlı ve birçok tüp deodoranta göre daha uzun süre kullanım sağlıyor.


24 saat etkili olduğu yazıyor ancak ne yazık ki bu vaadini gerçekleştirmiyor. 
Bir kaç saat ancak kalıcı.

Koku olarak klasik yıllardır bildiğimiz  ferah Nivea kokusu.

Gün içinde sıktığınız her defasında kendinizi temiz hissetmenizi sağlıyor. Pudrasız bir ürün olduğu için kıyafetlerde herhangi bir leke bırakma problemi de olmuyor.



Ürün miktarı 75 ml. Watsons-Gratis ve marketlerde bulabileceğiniz bir ürün. Watsons ve Gratiste fiyatını 15 TL civarında görmüştüm. Ancak ben tesadüfen BİM den nerdeyse yarı fiyatına 8 TL civarında bir fiyata satın aldım.

Nivea Fresh Natural Deodorant her ne kadar kalıcı olmasa da verdiği temiz, ferahlık hissinden dolayı bittiği zaman yeniden alacağım bir ürün oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder