26 Şubat 2015 Perşembe

Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniği İncelemesi

Cyrene markasıyla ilk olarak şurada bahsettiğim makyaj temizleme suyu ile tanıştım. Sonrasında yaptığım alışveriş sayesinde bana denemem için gönderilen farklı ürün çeşitlerinide denedim. 
Temiz içeriğe sahip bir marka olması nedeniyle açıkçası gönderilen her ürününü gözüm kapalı denedim ve hiç birinin olumsuz bir özelliğini görmedim.


Alışverişimle birlikte gelen ürünlerden bir tanesi de  Aloe Vera Yüz Bakım Toniği idi.

Tonik kullanmayı seven birisiyim çünkü karma bir cilt tipim var ve T bölgem özellikle de burun üzeri yağlı bir cilde sahibim. Dolayısıyla yüzümü cilt temizleme ürünleriyle dahi temizledikten 5 dk sonra burun üzerimde oluşan minik yağlanmaları görebiliyorum. O yüzden cildimi temizledikten sonra yeniden nemlendirme işlemine geçmeden önce mutlaka tonik ile bu oluşan yağlanmayı temizliyorum.

Birçok farklı markanın toniğini denedim. Kimini sevdim kiminden nefret ettim. Sevmeme nedenim içerisindeki alkol oranlarının fazla oluşu ve bununda cildi yakıp, kuruluğa sebebiyet vermesiydi. 


Cyrene Aloe Vera Tonikte Etil Alkol, Paraben,  Esans bulunmuyor. 

Cildimde yanma, kızarıklık kaşıntı vs. herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi.

Alışıla gelmiş renksiz toniklerin dışında demli çay gibi bir renge sahip.

Sabah akşam kullanılabilir bir ürün ancak ben tonikleri genelde akşamki cilt bakım rutinimden sonra uygulamayı tercih ediyorum.


Plastik ambalajlı, 200 ml ve fiyatı ise 19 TL 

Şu ana kadar gayet memnun bir şekilde kullandığım. Temiz içeriği, fiyatı ve etkilerinden dolayı bittiği zaman yeniden alacağım bir ürün.

Daha detaylı bilgi ve sipariş için www.cyrene.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder