13 Kasım 2014 Perşembe

Flormar Pin-up Koleksiyonu / Smooth'n Blush (Krem Allık)

Merhabalar,

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim ürün; Flormar'ın bir süre önce çıkarmış olduğu Pin-up koleksiyonundan Smooth'n Blush (Krem Allık)



Seriyi incelediğimde genel olarak beğendim. Ancak bana göre seride mutlaka alınması gereken en baştaki ürün kesinlikle bu krem allıklar.


Toz allığa göre krem allık kullanmayı daha çok seven birisiyim. Dolayısıyla elim ilk olarak allıklara gitti.
Flormar mağazasında elimin üzerinde denediğimde, yapısına, rengine bayıldım. 


Aldığım günden sonra sürekli elim bu allığa gider oldu ve yazısını yazamadan bitirmek üzereydim neredeyse.

* İlk sürüldüğünde krem şeklinde olsa da dağıtılmaya başlandığında pudralaşan ve sabitlenen bir yapısı var.
* Mat bitişe sahip.
* Kolayca dağıtılabiliyor.
* Pigmentasyonları gayet başarılı. 





* Kalıcılık konusunda ortanın bir tık yukarısında diyebilirim.
Benim için ambalajının tüp şeklinde olması bir avantaj. 
İstediğim miktarı fırçaya rahatça alabiliyorum.


Bendeki renk SB02 Rose Bouquet
Tatlı bir pembe tonu.


Seride; * Peach Satin 
          * Cherry Ple
                 * Rose Bouquet 
           *  Light Coral

olmak üzere toplamda 4 rengi var ve ben kesinlikle Light Coral rengini de alacağım.

Bu seri bir koleksiyon ürünü ama bence bu allıklar sınırlı sayıda olmadan devamı gelmeli. Çünkü sanırım Flormarın şu ana kadar kullandığım en başarılı ürünü diyebilirim.

Sizlerin Flormar Pin-up Koleksiyonunda denediğiniz, başarılı bulduğunuz diğer ürünler neler?

6 yorum:

  1. Ben hiç krem allık kullanamıyorum ama bu ürünün başarısı da herkesin dilinde ://
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben inanılmaz çok sevdim bu allığı. Serinin diğer ürünleri olan ruj-baz vs hiçbirini almadım ama abartılması gereken bir ürün varsa kesinlikle bu üründür benim gözümde :) Bu ürünün diğer krem allıklara göre likit kıvamda olması uygulama açısından bence daha kolay ;) Uygulayınca pudralaşıyor ve kadifemsi bir his veriyor. Sevebilirsin ;))

      Sil
  2. Merhaba, ben de bu güzel blogunuza üye oldum ve heryerden sizi takibe aldım. Blogumu yeni açtım, bana da beklerim. Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim. Seninde blogun hayırlı olsun ;)

      Sil