31 Ekim 2014 Cuma

Note Kozmetik Oje İncelemesi

Merhaba Kızlar,

Bugün sizlere Note Kozmetik marka ojelerden bahsetmek istiyorum.

Kayseri Blogger Etkinliğimizde bizlere sponsor olan Sarsal Kozmetik sayesinde tanıştığım Note ojelerden elimde 2 adet mevcut. Sonbahar-kış mevsimi olması nedeniyle 2 koyu rengi tercih ettim.



Öncelikle Note Kozmetik'in  fiyat açısından da oldukça uygun, tercih edilebilir yerli bir marka olduğunu belirtmek istiyorum.

Benim tercih ettiğim ojeler bordo ve siyah tonlarıydı.


İlk olarak bordo renkle başlamak istiyorum.


Tam olarak sevdiğim ve sıkça kullandığım koyu bir renk.
İlk katta rengi veriyor, 2. katta ise tamamen kapatıcı bir yapısı var.


Renk Kodu: 35 Maroon



Ojelerin fırçaları yassı ve kalın. ancak sürüşte herhangi bir zorluk çıkarmıyor.


Ojelerin kuruma süreleri inanılmaz hızlı.

Kalıcılık konusunda bir çok oje gibi 2 gün falan en fazla durduruyorum tırnağımda. Bu süre zarfında herhangi bir deformasyona uğramadı.

Siyah renkte ise ilk katta bordoya oranla rengini daha az verdi. Ancak 2. katta onda da istediğim sonucu aldım.



Renk Kodu: 46 Midnight Black



Kesinlikle farklı renklerini de deneyeceğim bir marka oldu.


Ojelerin fiyatları 2.50 TL. 
Note Kozmetik ürünlerini Boyner-YKM mağazalarında ve çeşitli parfümerilerde bulabilirsiniz.

Sevgilerle..

3 yorum:

  1. Çok güzel durmuş canım renkleri, genelde kullananlar yapısı ile ilgili sorunlarla karşılaşmışlar ama belki üretim hatası olabilir, ya da düzeltilmiştir. sen yaşamamışın sanırım, gerçekten renklerini güzel vermiş, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yapısıyla ilgili bordo da bir problem yaşamadım ama yazımda da bahsettiğim gibi siyahta ilk kat istediğim gibi değildi. 2 katla rengini tam olarak alabildim. Açık renkleri de denemek istiyorum en kısa sürede ;)

      Sil