16 Ağustos 2014 Cumartesi

Marilou Bio Yüz Yıkama Jeli

Herkese merhaba,

Uzun bir aranın ardından blogda yeniden yazı paylaşmaya devam ediyorum :)

Bir süre önce Gratis mağazalarında satılmaya başlanan Marilou Bio markası hem ambalaj olarak hemde içeriğinin organik olması ve Ecocert sertifikasına sahip olması nedeniyle oldukça dikkatimi çekmişti.



Kullandığım yüz yıkama jelim bitmişti ve bu markayı denemek için iyi bir fırsat olmuştu. İlk Gratis alışverişimde hemen markanın yüz yıkama jelini sepete attım.


Gelelim ürün hakkındaki edindiğim tecrübelere...

Şeffaf ve akışkan bir kıvamı var. Akışkan olduğu için ve ambalaj olarak dik koyduğum için ürünü ilk zamanlar açtığımda fazlaca miktar ben istemeden elime dökülüyordu. Zaten ürün miktarı 75 ml ve hal böyle olunca da bir kısmı boşuna gidiyordu..




Rahatsız edici bir kokusu yok. İçeriğinde Gliserin, Mavi Kantaron ve E Vitamini bulunuyor.


Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullandım.

Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi. Kullandığım süre boyunca kuruluk, gerginlik hissi yaşamadım. Köpürmesi iyiydi. Nasıl iyi olmasın ki dedim ya fazlaca ürün elime boca oluyordu ehh haliyle bol bol yüzüme sürüyordum :)

75 ml olan ürünün indirimsiz fiyatı 23-24 TL civarında olması lazım.

Marilou Bio Yüz Yıka Jelinin ne çok olumlu yanlarını gördüm ne de olumsuz.. Yani bir daha tercih edeceğimi pek sanmıyorum. Dediğim gibi çok ekstrem bir etkisini görmedim. Akışkan yapısından dolayı da çok çabuk tükeniyor.


Marilou Bio markasını deneyenler oldu mu? Sizin görüşleriniz neler? Benimle paylaşırsanız sevinirim :)

Sevgilerle...







3 yorum:

  1. Bu markayı ilk gördüğümde baya heyecanlanmıştım, elimde ürün olduğu için almamıştım. Şimdi yorumları okudukça bana sanki sıradan, etkisiz ürünlermiş gibi gelmeye başladı. Özellikle yüz için dermokozmetiğe devam edeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aynen organik icerikli olmasi nedeniyle oldukca etkilenip, hemen almıştım ama belirli bir zaman sonra sadece iceriginin temiz olmasi disinda artı bir etkisi yok...

      Sil
  2. ecowell likit yüz temizleme sabununu tavsiye ederim hem organik hem de göz makyajını bile çıkarabilirsin

    YanıtlaSil