12 Mayıs 2014 Pazartesi

www.mamacim.com Alışverişim (Uygun Fiyata Bioderma H2O 2x500 ml)

Geçtiğimiz hafta instagramda paylaştığım Bioderma H2O indirim fotoğrafımın altına bir takipçimin tavsiye yorumu ile www.mamacim.com sitesine yönlendirildim. 

Siteyi incelediğimde 2 ade 500 Ml Bioderma H2O nun 44 TL gibi oldukça uygun bir fiyata satıldığını görünce stok yapmak için hemen sipariş verdim. Ayrıca yine aynı siteden çok severek kullandığım Vichy Aerosol Anti Transpirant Deodorantıda sepetime ekleyerek alışverişimi tamamladım.


Diğer birçok alışveriş sitesine göre fiyatları gerçekten oldukça uygun. Bu durumda da insan doğal olarak acaba neden diye düşünmeden edemiyor. Beni yönlendiren arkadaşında sipariş yaptığını öğrendim ve hiçbir problem de yaşamamış.

Bioderma H2O 2x500 ml için 44 TL, Vichy Deodorant için 22.68 TL yani toplamda 66,68 TL tutan alışverişim için 1,99 TL tutarında minicik bir kargo parası da ödedikten sonra alışverişimi tamamladım. Evet kargo sadece 2 lira ve mng kargo ile gönder yapılıyor. Gerçekten şaşırtıcı :)


Alışverişimin her aşaması bana mail ile bildirildi. Kargoya verildiğinde ise kargo takip numarası ile sorgulama yapabildim. 2 Gün sonra kargom elimdeydi. 

Gelir gelmez Biodermaların son kullanım tarihlerine baktım ve her ikisi de 2016'ya kadar kullanılabilirdi. Gelen kutumun içerisinde Vichy ürünlerine ait bazı tester ürünlerde ilave etmişlerdi.


Ayrıca bu tarz kampanyalarda bazı siteler Biodermaların arkasında bulunan puanları alırken mamacim.com böyle bir şey yapmamıştı. 

Kısacası oldukça uygun ve memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Bu tarz online alışverişlerde tercih edeceğim sitelerin başında mamacim.com yerini almış oldu.

Benim gibi Bioderma H2O severlerle bu güzel bilgiyi ve detayları paylaşmak istedim. Eğer sizinde stok ihtiyacınız varsa bu siteye bakmanızı öneririm ;)


Sevgilerle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder