5 Mayıs 2014 Pazartesi

Rimmel London Colour Rush Kalem Ruj

Kalem ruj modasına Rita Ora serisi ile  en son katılan marka Rimmel London oldu.

Watsons sağ olsun müşterilerinin isteklerine çoğu zaman kulak veren bir firma. Yurt dışında uzun süredir satışta olup, ülkemizde henüz satışı olmayan ürünlerle bizlerle buluşturuyor.



Kalem ruj kullanmayı çok seven biriyim. Canlı renkleriyle birçok markanın kalem rujlarını severek kullanıyorum. 

Rimmel'in de kalem rujlarının Watsonslara geldiğini duyunca hemen bir tane alıverdim :) Mağazalarda tester olmadığı için mecburen dış rengine bakarak seçim yaptım ve 
600 On Fire rengini aldım. 


Geniş bir renk yelpazesi yok ne yazık ki tester da olmayınca seçim zor oluyor.

Rimmel Londan Colour Rush Kalem Rujların yapılarını sevdim. Sürümü kolay, yumuşak ve nemlendirme özelliği güzel.

Ancak uygulamadan bir süre sonra nemlendiriciliği gidiyor. 



Kalıcılığı oldukça başarılı. Rengini tek katta bile oldukça iyi veriyor.


Rimmel Londan Colour Rush Kalem Rujları Watsons mağazalarında 14,90 TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Sizin Rimmel Londan Colour Rush Kalem Ruj serisinde tercih ettiğiniz renk hangisi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder