27 Mayıs 2014 Salı

Avon Solutions Balanced +Matte Serisi

Avon yeni çıkarmış olduğu Solutions Balanced +Matte serisini şık bir sunumla uzun bir süre önce denemem için göndermişti.


Evet uzun bir süre oldu ve ben ancak yazısını yazabiliyorum. Çünkü en nihayetinde cilt ürünü ve etkilerini tam olarak gözlemleyebilmem için epeyce kullanmam gerekiyordu.


Seri içerisindeki üzüm kompleksi ile karma-yağlı ciltlerdeki parlamaları, siyah nokta, gözenek sorunlarını ortadan kaldırmayı vaat ediyor.

İlk olarak serideki Solutions Balanced +Matte Yüz Yıkama Köpüğü ile başlamak istiyorum;


Sanırım içlerinde en çok sevdiğim ürün yüz yıkama köpüğü oldu. Neredeyse bitirmek üzereyim.


Ferah bir kokusu var. Cildimi temizlemesi gayet başarılı.

Pompalı bir ambalajı var. Sıkınca içerisindeki ürün köpük olarak çıkıyor. Cildi kurutmuyor.


Solutions Balanced +Matte Tonik; kullanmadan önce bolca çalkalanması gerekiyor. Gözenek görünümünü azaltmayı vaat eden bir ürün. Maalesef içerisinde alkol bulunuyor. Hassas ciltli olanların dikkat etmesini öneririm.

Serideki diğer ürünler gibi ciltteki parlamayı azaltıp, mat bir görüntü veren bir tonik. Özellikle yaz aylarında elimin sıkça gideceği ürünler arasında. 


Solutions Balanced +Matte Gündüz Kremi; Kuru bölgeleri nemlendirmeyi, parlayan özellikle T bölgesine de mat görünüm vermeyi vaat eden bir ürün. Bana göre gündüz kullanım için yapısı biraz yoğun. Sanki gece kullanım için daha uygun.



İçerisinde SPF 15 içeriyor. Dediğim gibi yapısı çok yoğun olduğu için cildin emmesi biraz zaman alabiliyor..


Solutions Balanced +Matte Jel Gece Kremi; adından da anlaşılacağı gibi jel kıvamda bir ürün. Gece için hafif bir krem. Düzenli kullanım sonucunda T bölgemdeki olağan parlamaların gerçekten yok denecek seviyeye geldiğini söyleyebilirim. 



Gündüz kremine oranla gece kremini daha çok sevdim. Sabah uyandığımda aydınlık bir cilt ile karşılaşıyorum. Buda beni gerçekten mutlu ediyor :)


Ürünler miktar olarak da gayet iyiler. Bir defa aldığınızda uzun bir müddet sizi idare edeceklerdir.


Kullananlar varsa sizlerin olumlu-olumsuz yorumlarınızı duymak isterim. 

Sevgiler..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder