21 Nisan 2014 Pazartesi

Avene Termal Su/Sprey

Termal suları daha önce duymuş muydunuz?

Mineral içerikli, hassas ciltlere uygun olarak üretilmiş bir ürün.

Avene Termal Su özellikle yaz aylarında ferahlamak için harika bir ürün.



Bir çoğu aman canımmm ferahlamak için ona ne gerek var, normal suda o işe yarıyor diye düşünenler olabilir.

Onlar içinde alternatif kullanım alanlarını söylemek istiyorum.


* Epilasyon sonrasında cildinizi ferahlatmak, kızarıkları yatıştırmak için kullanabilirsiniz.
* Spor sonrasında,
* Makyaj temizliği sonrasında,
* Seyahat esnasında rahatlamak için,
* Tahriş olmuş ciltte,
* Baylar için tıraş sonrası

olarak geniş bir kullanım yelpazesi bulunuyor. 


Özellikle ürünün sprey şeklinde oluşu kolay bir kullanım olanağı sağlıyor.


Ben çoğunlukla yüzümü temizledikten sonra tonik niyetine yüzüme püskürtüyorum ve kendi kendine yüzümde kurumasını bekliyorum.

Onun dışında epilasyon sonrası koltuk altlarımda da kullanmayı tercih ediyorum. İnanılmaz bir rahatlama oluyor.

Avene Termal Suyu 300 ml - 150 ml  -50 ml  şişelerde satılmaktadır.


50 ml olanı çantada taşımak için ideal. Ürünü eczane ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz.
Ben turuncu kasa sitesinden sipariş vermiştim. kampanya ile %50 indirimle almış oldum ;)

Aranızda daha önce deneyenler oldu mu? Olumlu - olumsuz tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)


5 yorum:

  1. Ben kullanıyorum yazin. Plajda rahat oluyoe yüzümü ferahlatmak için. Pigmenti düşük farlarimi daha yoğun kullanmak icin veya eyeliner gibi kullanmak icin fircaya sıkıp kullanıyorum cok rahat oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak denenebilir farklı bir kullanım alanı daha oluştu :) Teşekkürler Eda ;)

      Sil
  2. Bende daha yeni post yapmistim bu ürün hakkinda, cok seviyorum ve kullaniyorum, hatta su an bile yanimda duruyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süpermiş :) bende artık sürekli kullanıyorum ;)

      Sil