24 Mart 2014 Pazartesi

Mimlendim

Yeni bir hafta ve güneşli bir günden herkese merhaba...


Geçtiğimiz günlerde Hayatın İçinden beni mimlemişti. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyor, çok fazla geciktirmeden yanıtlıyorum :)

1- Neden Blogun Adı...

*  Blogumun adı Makyajsız Olmaz.. Blog açmaya karar verdiğim zaman en çok düşündüğüm konu blog isimimdi. Ne olabilir, hangisi uygun olur diye düşünürken baktım ki makyaj benim hayatımda çok önemli :) O an düşündüm ki makyajsız olmaz... Gerçekten öyle en ufak bir market alışverişi için dahi gidecek olsam mutlaka bir ruj, rimel, kalem vs.. kullanmadan dışarı çıkmam. İşte benimde blogumun ismi böyle ortaya çıktı :)

2- En Vazgeçemediğim Kitabım...

* Son dönemlerde en çok etkilenerek okuduğum kitap Senden Önce Ben idi. Ancak Debbie Macomber'ın  kitaplarını da çok severek okuyorum :)

3- Kendimle İlgili 3 Doğru 1 Yalan Şey

* İnsanlara güvenmek konusunda çok ciddi tereddütlerim var. Herkese çok kolay güvenemeyen birisiyim. 

* Türk kahvesini oldukça fazla severim ve her gün mutlaka 1 fincan içerim. Ayrıca kitap okumaktan çok hoşlanırım.


* Makyajı her ne kadar çokkk fazla sevsem de saatlerce ayna karşısında oturup makyaj yapmam :) Benim makyajlarım (çok özel günler hariç) sadece ve pratiktir. 

Cevaplamak isteyen herkesi bende mimliyorum ;)

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder