20 Aralık 2013 Cuma

Clinique All About Shadow 4'lü Göz Farı

Geçtiğimiz günlerde Clinique den online alışveriş yaparak Party Favours setini sipariş vermiştim.

Set içerisinde en çok dikkatimi çeken ürünlerden bir tanesi de sınırlı üretim olan 4'lü göz farıydı.
Pembe tonlu bu far paletinin renklerini çok sevdim.

Ambalaj olarak üst kısmı metal olan şık bir kutu tasarımı var. İçerisinde klasik 2 adet far fırçası ve ayna da mevcut.


Renkleri dilerseniz tek başlarına dilerseniz de gölgeli göz göz makyajında kullanabilirsiniz.
Kapağında numaralandırılmış farların hangi bölgelere uygulanacağı hakkında ip uçları veriyor. Böylelikle kolay bir gölgelendirme yapılabilir.




Ancak Clinique 4'lü far paletinde biraz hayal kırıklığına uğradığımı söylemeden geçmek istemiyorum.
Ne yazık ki farlarda tozutma problemi yaşadım ve göz kapaklarına baz uygulanmadığında kalıcılığı ne yazık ki az.


En baştaki sedefli şeker pembesi rengi kolumda belli etmek için yoğun bir çaba harcadım :)

Yine de her şeye rağmen tonlarını beğendiğim için sık kullanacağım bir palet olacak ;)

Komple setin şu an kampanyalı fiyatı 99 TL 
All About Shadow Farların farklı seçenekleri için Clinique.com.tr adresine buyrun ;)

Sevgilerle...








2 yorum:

  1. renkleri çok güzelmiş güle güle kullan canım ama çok pahalı yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Irmak :) Evet tek far fiyatı biraz pahalı ama set halinde çok daha uygun ;)

      Sil