6 Kasım 2013 Çarşamba

UNİ Göz Makyajı Temizleme Diski


Geçtiğimiz günlerde olağan gratis alışverişine çıkmıştım. Alışverişimi tamamlayıp, kasada ödeme yaparken görevli bayan belirli miktarda alış veriş yapanlar için indirimli ürünleri sıralıyordu. Bunların arasında UNİ göz makyajı temizleme diski dikkatimi çekti. Tercihimi ondan yana kullanarak denemek istedim. 




UNİ göz makyajı temizleme diskinin bildiğim kadarıyla  2 farklı çeşidi var. Birisi yeşil çaylı, diğeri kayısılı. Ben tercihimi yeşil çaylı olandan yana kullanım. Çünkü diğer zamanlarda da demlediğim poşet yeşil çayları gözlerimin üzerine koyarak dinlendiririm.


Her neyse gelelim UNİ eye disc e
Ürünü aldığım ilk akşam göz makyajımı çıkarmak için denediğimde gözümde yanma hissettim. Fakat ikinci ve üçüncü deneyişimde biraz daha az yanma oldu. 

* Göz makyajını çıkarması bence başarılı. Kalıntı bırakmıyor. Ancak waterproof rimellerde durum nasıl olur bilemiyorum. Denemek lazım.
* Hassasiyeti olanlar için rahatsız edici bir kokusu yok.
* Her göz için bir disk kullanmak gerekiyor.  Bu yüzden de iki diski makyajı temizlemeden önce gözünüzde bir kaç dakika bekletirseniz gözleri rahatlatıyor.
* Pratik bir ürün. 
* İçerisinde 80 adet disk mevcut. Her birinin aynı ıslaklıkta olduğunu söyleyebilirim.
* Kapağı açık bırakmamak gerekiyor. Zira kuruyabilir...


Normal fiyatı 12-13 TL civarında. Gratis kampanyasıyla 5-6 TL ye aldım

Bu bittikten sonra yeniden alır mıyım? Pek sanmıyorum....

Sevgilerle...

1 yorum:

  1. benim her seferinde gözümü yakıyo ama makyaj temizleme mendilini sevdim ;)

    YanıtlaSil