14 Ekim 2013 Pazartesi

Pastel ProFashion Eyeshadow Quad 4'lü Far

Watsons'ın büyük bayram indiriminden faydalanarak aldığım Pastel ProFashion Eyeshadow Quad 4'lü farı hafta sonu deneyerek fikir sahibi oldum ve bugün bu fikirlerimi sizlerle paylaşacağım.



                      Pastel in bu serisinde 6 farklı renk seçeneği sunan paletler çıkıyor karşımıza.




Renklerini çok beğenerek aldığım bir üründü. Hem sade hemde gölgeli kullanabilirim diye düşünmüştüm. 

Gelelim özelliklerine;
* Paletin içerisinden iki uçlu minik bir fırça çıkıyor.


* Sürümü kolay, yumuşak yapılı bir ürün.
* Pigmentasyonu orta derecede.

*Uygulama yaparken fazlaca tozutuyor. Göz kapağımın üzerine sürdüğüm kadar göz altıma da ürün bulaşıyor maalesef.
* Kalıcılığını da beğenmedim. Kısa süre sonra uçtu gitti gözlerimden. Far bazı ile de denemek lazım belki kalıcılığını  bir kaç saat daha uzatabiliriz.

Benim tercih ettiğim rengi 202 numaraydı.


İndirimsiz fiyatı 14.90 TL  
Ne yazık ki üründen beklediğim performansı alamadım. Sonuç biraz hüsran oldu. Birde altına far bazı uygulayıp deneyeceği en kısa sürede bakalım o zaman nasıl bir sonuç olacak.. 
Almayı düşüneniniz varsa 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim ;)

Sevgilerle...

2 yorum:

  1. Aynen öyle fiyatı ve kutusyla ilk bakışta cezbetmişti ama uçup gtmesi far bazı na rağmen tozutması pişman ettrdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef pigmentasyon düşüklüğü ve tozutma problemi hat safhada :(

      Sil