19 Ağustos 2013 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Pudra

Herkese Merhabalarrr !!!!
Uzuncaaa bir aranın ardından nihayet yeniden sizlerleyim :) 18 günlük tatil sürecim boyunca blogla çok fazla ilgilenemedim maalesef. Bugün yeniden işe başladım ve hemen daha fazla zaman kaybetmeden ilk postu yayınlamak istedim :)

Biliyorsunuz ki Watsons harika bir bayram indirimi yapmıştı.
Ben bu indirimi sonuna kadar kullananlardan birisi olarak gerek ihtiyacım olan, gerekse de hazır indirimdeyken stoklayayım dediğim bi dünya alışveriş yaptım :) 
Bu alışverişimde %50 indirimle aldığım ürünlerden bir taneside 
Rimmel London Stay Matte Pudra oldu. 



İçerisinden bulunduğumuz yaz ayları nedeniyle yüzümüze sürdüğümüz fondöten veya BB kremler parlama yapabiliyor. Bunu engellemek için üzerine sürebileceğimiz sabitleyici bir pudra ile parlamaları yok edebiliriz :)


Rimmel London Stay Matte Pudrasının yapısı çok hafif. Uygulandığı zaman yüzde kesinlikle kalıntı bırakmıyor. Adından da anlaşılabileceği gibi mat bir pudra.
Renkli nemlendiriciler ve ya BB kremlerle uygulandığı zaman harika sonuç veriyor. Fakat tek başına uygulandığında ne yazık ki öyle gözle görülür bir kapatıcılığı yok.

Ürün 14 gr. Fiyatıda oldukça uygun. Ben %50 indirimle aldığı için çok daha uyguna geldi :)


Yalnız çanta içerisinde taşınırken dikkat edilmeli çünkü ürünün kapağı çok hafif. Hemen açılabilir yada kapağı kırılabilir... 

Genel anlamda başarılı bulduğum bir ürün.
Uygun fiyata sabitleştirici pudra arayışında olanlar için tavsiye edebileceğim bir ürün.

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder