29 Temmuz 2013 Pazartesi

'Yves Rocher' Dünya Bahçelerinden Muhteşem Kokulu Duş Jelleri

Yeni bir haftadan herkese merhaba :)

Bugün size Yves Rocher Duş Jelleri tutkumdan bahsetmek istiyorum :)



Uzun zamandır severek kullanıyorum.Hatta öyle ki yedekte varken bile indirimde gördüğüm zaman stok yapıyorum :) 
Geçtiğimiz günlerde yine 2 adet Yves Rocher internet sitesinden sipariş verdim. Böylelikle yedekte tam 4 tane duş jeli olmuş oldu :)

Kokularını çok seviyorum.  Dünya Bahçeleri serisinin hemen hemen her türlüsünü denediğimi söyleyebilirim. Fakat içlerinde kokularını çok beğendiğim bir kaç favorim oldu :)
Bakalım son aldıklarımla birlikte elimde hangi duş jelleri varmış.




*Laos Nilüferi


*Polinezya Tiare Çiçeği



*Florida Portakalı
(Bu duş jelinden 2 adet yedekleme yapmışım )

Bakalım Yves Rocher duş jelleriyle ilgili bize nasıl bilgiler veriyor:


Dünya Bahçelerinden Duş Jelleri, Yves Rocher etnobotanik araştırmacılarının yeryüzünün farklı coğrafyalarında keşfettikleri, farklı iklimlere ve yörelere özgü bitkilerden yaratılmışlardır.

Doğada çözünebilen formüllere sahiptirler. İçerdikleri temizleyici ajanlar bitkiseldir; cildinizi kurutmadan en nazik şekilde temizlerler. Formülleri cildinizin pH değerlerine uygundur.


Fiyatları 9,90 TL 
Fakat şu an sitesinde %30 indirimde ve fiyatı 6,90 TL ye geliyor ;)

Yves Rocher mağazalarına uğradığınızda göz atmanızı tavsiye ederim ;)

Sevgiler...


4 yorum:

  1. yves rocher nemlendiricisini kullanıyordum duş jellerinide merak ediyordum uğradığımda bende bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Y.R duş jellerini bende çok seviyorum. Kakao çekirdeği ve ylang ylang favorim.Tümünü güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler :) ahh şu an senin söylemenle Kakao çekirdeğini denemediğimi farkettim bunların bitiminde onu da deneyeceğim ;)

      Sil