28 Haziran 2013 Cuma

Down Under Argan Mucizesi


Down Under  Natural’s saç bakım ürünleriyle tanışalı birkaç ay oldu.
Sizlere deneyerek sağlıklı bilgi verebilmek için kullanarak etkisini görmek adına aradan böyle bir zamanın geçmesini istedim. Ama sanırım süreyi biraz uzattım :)
Hatta öyle ki bu ürünü kullanıp çok beğendiğim için bir süre önce çekiliş yapıp, sizlerinde Down Under ile tanışmasını istedim. Çekiliş neticesinde 2 kişiye Down Under ürünlerinden oluşan 4'lü seyahat seti hediye ettim.
Bugün nihayetinde Down Under  Argan  Oil ürünleriyle ilgili tecrübelerimi paylaşmaya kara verdim.




Down under i tercih etme nedenim içeriğinde Argan Yağının bulunmasıydı.
Argan yağınının cilde saçlara ne kadar yararlı olduğunu artık hepimiz biliyoruz.

Down Under Argan Oil serisinden ilk kullandığım ürünü, Saç kremiydi. Size abartısız söylüyorum ilk kez kullandığımda bile saçlarımda inanılmaz bir yumuşaklık oldu.
Tabi bu durumdan inanılmaz keyif aldım :)  Saç bakım kreminin özellikleri şu şekilde;
* Saçların kolay taranmasını sağlar.
* Saç ucu kırılmalarının azalmasına yardımcı olur
* Saçı besler, parlaklık ve yumuşaklık verir.


İkinci olarak Down Under Argan Oil saç bakım serumunu aldım. Yine aynen saç kreminden memnun kaldığım gibi serumdan da memnun kaldım.
Serumu nemli yada ıslak saça uygulanıyor. Duştan sonra saç uçlarıma uyguluyorum ve saçımı kendi kendine kurumaya bırakıyorum. Saç bakım serumunun özellikleri;
* Anında etki ile pürüssüzlük ve parlaklık sağlar
* Saçları besleyerek, saç ucu kırıklarının azalmasına yardımcı olur
* Isıya karşı koruma sağlar

Son olarakta Watsons un hediye göndermiş olduğu Down Under Arhan Oil bakım yağı.. İşte bu harika bir ürün.. Şişesi küçük, işlevi büyük :)
Hem cilt hem de saç için kullanılabiliyor. İçeriği çok zengin :) Argan, Avakoda, Tatlı Badem, Jojoba, Ayçiçeği yağı gibi bitkisel yağlar bulunmakta. 
Cilt uygulamalarında düzenli olarak kullanılması durumunda kırışıklık ve çatlak oluşumlarını engellediği belirtilmiş. Çok minik bir miktar bile yüz için yeterli gelebiliyor. 
Saç uygulamalarında ise matlaşma, yıpranmış, dökülen ve gücünü kaybetmiş saçların bakımda kullanılabilir.  Ben saçlarım için haftada bir defa bütün saçıma masaj yapar gibi yağı yediriyorum. 
Daha sonra saçımı toparlayıp, havluyla kapatıyorum ve 20-25 dakika bekleyip saçlarımı yıkıyorum. Böylelikle yumuşacık,  parlak saçlarım oluyor :) Cilt için uygulamam da haftada bir defa oluyor. Saçlarımla birlikte temiz yüzüme bir kaç damla masaj yaparak yediriyorum.  Saçlarımı yıkayana kadar yüzümde bekletiyorum. Daha sonra hepsini birlikte yıkıyorum ;)
Down Under ürünleri Watsons ve Gratis mağazalarında satılıyor. 
Buralardan kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Özellikle içinde bulunduğumuz bu yaz aylarında saçlarımız güneşten oldukça etkileniyor. Böyle bir bakım şart ;)


Sevgiler...

2 yorum:

  1. Isıya karşı koruyucu serumunu kullanıyorum oldukça mennunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım ;)Bakım yağını da tavsiye edebilirim ;)

      Sil