21 Mayıs 2013 Salı

Rimmel Apocalips / Nude Eclipse

Watsons indiriminden faydalanıp aldığım ürünlerden bir tanesi de Rimmel Apocalips serisinden Nude tonunda likit ruj idi.




Rengini çok severek aldım. Çünkü nude tonlar hep favorimdir. Ama ne yazık ki beklediğim gibi bir ürün çıkmadı.



İlk olarak yapısını hiç beğenmedim. Sürdükten sonra dudakta pek hoş durmuyor. 



Kısa süre içinde yok oluyor ve dudak kenarlarında kalıntı bırakıyor ki bu rujlarda en sevmediğim özelliktir.


 İkinci olarakta kokusunu hiç beğenmedim. Rahatsız ediyor. Bizler hep alışmışızdır lip gloss ların şeker gibi kokmasına. Ama ne yazık ki Rimmel Apocalips lerde böyle hoş bir koku yok. 



Renk Kodu: 600 Nude Eclipse



Serinin bir kaç rengi var, o tonlarda da aynı problem var mı bilemiyorum. Ama nude tonunun rengi ve yapısından memnun kalmadım. 
Bu yüzden de diğer renklerini denemekte kararsızım. 
Diğer renkleri deneyen arkadaşlar hakkında yorum yaparsa sevinirim ;)

Sevgilerle...


12 yorum:

  1. Ben de Luna'yı denedim ve aynen senin gibi hiç memnun kalmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Demek ki seride genel olarak böyle bir sıkıntı var

      Sil
  2. Bendede baska renk tonu var emin ol digerleride ayni berbat kokuda.. yapisida kotu bi saatti birak yarim saatkalmiyo dudakta. Bi markdan daha sogudum tek bi urunu yuzunden.. iyiki mantikli davranip tek bi renk almisim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki postta 4'lü farından bahsettim canım. onu beğendim gayet güzeldi. Ama bu likit rujları tam bir fiyasko :(

      Sil
  3. Merhaba:) bu ürünü ben de kullanıyorum ve kokusu gerçekten kötü! Ama rengini çok seviyorum:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zuhal, nude rengini mi kullanıyorsun? ben sevemedim ne yazık ki kullanacağımı zannetmiyorum :)

      Sil
  4. Turuncumsu tonlarda olan Nova'yı kullanmıştım bende. Kokusu kötü, ayrıca bu renk dudak kusurlarını çok belli etti:S Sürmesi de çok zor oldu benim için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blackcoffee-cup, genel olarak yorumlardan ve kendi tecrübelerime dayanarak başarısız bir seri olmuş ne yazık ki :/

      Sil
  5. Apocalipslerden 3 tane aldim 3 ude farkli renkler lakin bn ısınmadim bu seriye gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki benim de isinabilecegim tarzda bir ürün değildi Dilaracım. Kullanmayacagim bir ürün maalesef. İlk kez bir ürün icin bu kadar memnuniyetsiz kaldım :(

      Sil
  6. watsonsda indirimdeydi almıyım bende o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen tavsiye etmem ama son karar senindir. tester sürüp dene bakalım ;)

      Sil