6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bebak Acıbadem Ürünleri



Yeni bir hafta başlangıcından herkese merhabalar.. 
Umarım hepimiz için güzel haberlerle dolu, mutluluğu bol bir hafta olur.

Cumartesi günü Bebak Acıbadem ürünlerinden oluşan bir kargo geldi.




Bebak markasını daha önce duymuştum fakat hiç kullanmamıştım. Merakta ediyordum. Nihayet deneme şansı buldum ve gerçekten beğendim.


Neler gelmiş tek tek bir göz atalım: 

*  Bebak Acıbamdem Makyaj Temizleme Sütü:





Kargonun geldiği günün akşamı makyajımı Bebakla temizledim. Hem sağlıklı hemde hem de cildi yumuşatıyor. Makyajla birlikte ciltteki tüm kiri temizliyor :) Yani beğendim. Bundan sonrasında kullanacağım ürünler arasında yerini aldı bile tavsiye ederim ;)

* Bebak Acıbadem Nemlendirici Bakım Sütü:



İşte bu ürünü çokk sevdim :) Duştan çıktıktan sonra ellerime bacaklarıma sürdüm. Hem mis gibi koktum hemde yumuşacık oldum :) Annemde çok beğendi. İlk fırsatta onun için de bir tane alacağım :) Çantamdan ayırmayacağım bundan sonra.

* Bebak Acıbamdem Makyaj Temizleme Mendili:



Oldukça pratik bir ürün. Bazen insan yorgun olur, çok uykulu olur. Kremle, pamukla uğraşamayacak halde olabilir. İşte o zamanlarda bu mendillerle makyajımızı temizleyebiliriz. Sık sık seyahat edenler içinde ideal bence. Pamuk, krem vs taşımak yerine tek bir ürün aynı işlevi görüyor.

Bu arada hatırlatalım kesinlikle cilt sağlığımız için kesinlikle makyajlı halde uyumayalım ;)





Bebak ürünlerini Watsons larda rahatlıkla bulabilirsiniz ;)

Detaylı bilgi için Bebak Acıbadem sayfasını ziyaret edebilirsiniz: TIK TIK


Sevgilerle...



4 yorum:

  1. makyaj temizleme sütünü kullanıyorum bene beğeniyorum ama biraz yağlı malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmak, evet biraz yağlı bir krem yağlı cilt tipleri için ne derece uygun bilmiyorum ama her cilt tipi için uygun olduğu yazıyor

      Sil
  2. bu markanın makyaj temizleme mendili olduğunu bilmiyordum hemen bi tane alcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebeğin Ömrü, Mutlaka edinmelisin bir tane ;)

      Sil