23 Nisan 2013 Salı

Yves Rocher 14 Saat Etkili,Hafif Dokulu,Ultra Kapatıcı Fondöten



Öncelikle herkese bu güzel ve önemli 23 Nisan gününden merhabalar...
bugünkü postta yer vermek istediğim ürün;

 Yves Rocher 

14 Saat Etkili, Hafif Dokulu, Ultra Kapatıcı Fondöten


Herkes gibi cildine önem veren birisiyim. Bu yüzden her markanın her ürününü kullanamıyorum. Fondöten olarak Yves Rocher ı gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Sanırım bunun nedeni içeriğinde bitkisel ürünlere de yer verilmesi.

Kapatıcılığı oldukça iyi. Cilt üzerinde parlak bir görüntü oluşturmuyor. Aksine mat ve doğal duruyor.



Renk Kodu: Rose 200

Bakalım Yves Rocher sitesinde fontöteniyle ilgili neler yazmış:

14 saat boyunca kusursuz ve renk bütünlüğüne sahip bir cilt için... Likit dokusu ile ciltte hafif, uygulamada kolaydır. Doğal ve mükemmel bir şekilde cildi kaplar, yarı mat ipeksiliği ile kusursuz bir ten sağlar.
Hafif dokulu bir fondöten arayan tüm cilt tipleri için uygundur.
...Ve dahası: İçeriğindeki Peygamber Çiçeği Suyu, Soya Özü ve Bitkisel E Vitamininin tüm faydalarını cildinize taşır. 


14 Saat kalıcılıktan bahsediliyor. Ama ben hiç o kadar uzun müddet cildimde tutmadım. Bu yüzden bu kadar saat kalıcımı bilmiyorum :)


Fondöteni ezbere almak risklidir. Bu yüzden almak isteyenler için Yves Rocher mağazalarına uğrayıp, deneyerek almalarını tavsiye ederim. Mağazalardaki satış personeli de bu konuda yardımcı olacaktır eminim ;)


Sevgilerle...




3 yorum:

  1. bundan bende kullanıyorum :) gayette memnunum güzel yazı olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    benim cildimi yağlandırdı.
    bb kremin bir tık üstü kapatıcılığı var.
    o paraya değmez.

    YanıtlaSil